CananAydn 39+6 yani yarın 40 haftalığız hala yalancı sancılar kasılmalar dışında bişey yok. Doguramayacak gibi hissediyorum artık 🙈😂
Elif95Kuzey CananAydn CananAydn offf haftaya foğumum olacak 37+3 ama 38 de doğum planlandı gebelik zehirlenmesi yüzünden istiyorum ki kendi gelsin bu ara,gelmiyor 🥺
Miniikanne Elzeyha ay ya bende erken 35 haftayız ama bendede hıc ısık yok yakancı sancı nasıl onu dahı bılmıyorum dogum zor olur dıye korkuyorum valla
Fatmakara97 AytenKemal 40+6da arkadaşım doğum yaptı açılması olmadı suni sancıyla bile fazla kalması iyi değilmiş gözetim altında olması lazım çünkü kakalarını yapıyorlar
Cicekanne Benim dün tam 39 hafta idi doğum yaptım dün hala inanamıyorum atlatabildigime rabbim sizide kurtarsın bir nefeste inş
CananAydn Cicekanne yaa ne güzel maşallah. Amiiin amin inşallah ❤️ gözünüz aydın sizinde sağlıkla büyütün inşallah 🥰
Haticeackgzzz Elif95Kuzey merhaba tansiyonunuz kaç acaba bende 36+3 oldum idrarda protein çıktı normalde tansiyon ilacı kullanıyordum ama protein çıkmıyordu korkuyorum ister istemez sona yaklaştım
CananAydn Serapem benimde ikinci🙈 ilki erkek ikinci kız. Kizlar, ikinciler erken geliyor diyorlar bide nerdeee 😂😂
ESBS61 CananAydn yok canım onu diyen halt etmiş hiç öyle bise yok benim 2. Ilk oğlundan daha zor olmuştu su an 3 .deyim Allah hepimizin yardımcısı olsun
Bihitta CananAydn E anladılar tebi dünyamızın ne kadar pis bir yer ve insanların ne kadar çıkarcı olduklarını 😞
Mavimsiii Kesınlıkle bu senekı hazıran Temmuz bebikleri çok nazlı bekle bekle gelmiyorlar 😂 bende 39+ 4 üm kasılmalarım çok var dün geceden beri ne olucak bılmıyorum 😂
bebekcim16 Merhaba Bende 39 haftalık hamileyim oğluma ama oğlumdan tık yok doktor en son 7 Temmuz dedi son çare sezeryan dedi ama ben normal doğum yapmak istiyorum inşallah tez zamanda evlatlarımızı sağlıkla kuçağımıza almayı nasip eder inşallah🙏
Asel3_4 bebekcim16 göğüs ucları uyarılınca bide acı yemek doğumu tetikliyor diye duymuştum deniye bikirsin
Kbrnrgnc Rabiacoruh bizde 37+4 de kontrole gittik 3 cm açılmam vardı şuan 38+2 olduk cuma günü kontrol var belki yatışını yaparız dedi suni sancı vericek ama erken mi ne yapmalıyım bilmiyorum