Diyarbakırdayız sıcaklardan pişiyoruz bi oğlum var 3 yaşında enerjim kalmıyor çok yorgunluk çekiyorum hiç iştahım yok midem yanıyor genellikle bel ağrısı baya var bacaklarım şişiyor arada ve bugün eşyalarını yıkadım ütüledim yarın çanta hazırlığımı yapmayı düşünüyorum , ama yinede çok şükür durumlar böyle bizde de 😅