Ays0 çok zor ya güneydoğu sıcak da ama Adana farklı aşırı nem var bir gece kaldım sadece dayanamadım otobüsten indiğim gibi sanki başka bir atmosfere gelmiş gibiydim ilk dakikalar boğulacak gibi oldum gece eşimle uyuyamadık hayret ettim Adana da yaşayanlara nasıl dayanıyorlar bir de böyle Kebab falan yapılıyordu o sıcakta cızz yağ sesleri ,kokuları inanılmaz felaketti