Bannesi Ipek3427 Cnm kanaman felan olduğunda gebelik döneminde yapılır iğnesi. Yoksa öyle bişey doğumdan sonra zaten yapılıyor. Ki negatief çıkmış
Gokcin Ipek3427 bizde de vardı canım negatif çıktı benimde ama doktorum yinede iğneni yaptiralim biz dedi.bence başka bi doktora daha sor yaptır
Tubaa Ipek3427 canım doğumdan sonra olcaz iğne 2. Bebiş için korkma herşey yolunda bizimde var kan uyuşmazlığı
nurgulmurat Bende yaptirdim kendi doktorum disinda bi doktora gitmisti oda sana söylenen gibi ben hastalarima yaptirmiyorum ama tercih senin icim rahat etmez dersen yaptirabilirsin dedi sonuç tabiki yaptirdim :) o doktorada gitmeme karari aldim
Kadze Ipek3427 bana da yapmadılar doktor dogumdan snra kana bakıp yapıyoruz dedi korkacak bı durum yok
Melos Benim iş yerinden oda arkadaşımın kan grubu yanlış ölçülmüş. Bebek doğduğunda mor doğmuş hastanede bütün kanını değiştirmişler çocuğun çok tuhafıma gitmişti geçen gün anlatı