Ipek3427 bende testi yaptırdım 16 haftalık hamileyim negatif çıktı bana da iğneden bahsetmedi sadece önceden iğnenin hamilelik sırasında yapıldığını ama artık Doğumdan hemen sonra yapıldığını söyledi bence şuan gerek yok ama istersen başka bir doktorla daha görüş