Bende içiyordum günde 1 paket hatta. Ve cocuk istediğimiz zamandan en az 6 ay önce bıraktım ki bebeğime zararı olmasın diye. Deli gibi canım çekti bir defa elime almadım şimdi kızım 2 yasında bende 8 haftalık hamileyim hala daha elime sürmedim bıraktığım günden beri. Ne emzirirken ne hamileyken bir anne bebeğine bunu yapamaz ya.