Dilekcnkn Sizi üzmek istemem ama eşinizden değil Allah’tan korkun. Yüce Yaradan karnınızdaki bebeği size emanet gönderiyor, hatırlatmak istedim. Ve Mevla’yı yarattıkları ile görüyor, soyut olarak biliyoruz ancak O’ bizi her halimizle görüyor, biliyor ve işitiyor. Verdiği iradeyi de kullanmamızı istiyor. Diğer türlü her sorumluluk kula ait ve hesabını vereceğiz . Bebeğimiz bizim malımız değil, emanet , kul hakkına girer içilen sigara . Allah kurtarsın o iğrenç sigaradan 🤲🏻🤲🏻🤲🏻