Kızlar bende şişlik var 33.haftamdayım 3.ayımdan itibaren var bu şişlik. Genelde bütün gebelerde oluyormuş. Genitalin alt tarafında içten baskı yapıyormuş gibi şişlik var 🙁 hatta arada ağrı yapıyor. Doktor muayene etti bu şişlik normal yanma kaşıntı olmadığı sürece sorun olmaz dedi ama yürürken bile ağrımaya başladı 🙈 böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba ?