Bebegim Bendede var 2 haftadır tam girişinde canım yanma ve kaşıntıdan ölüyordum. Doktora gittim her hamile de oluyo dedi test falan yapmadı ben kötüyüm deyince travozol kremle fitil yazdı. Fitili kullanmadm açıkçası idrar testi yapmadan verdiği için. Ama travozol herkesm kullandığı hafif bir kremmiş hamileliklerde enfeksiyonda o yüzden kremi kullanmaya başladm iki gündür kaşıntım gitti rahatladm beyaz şeyler henüz gitmedm biraz kullanaym bakaym. Bide her gün sirkeli su karışımına pamuk batırıp hafifçe yüzelsel çevresini mikropları kırıyor yanmasından anlarsın.