Merhaba, 3 gün önce Erbil Çakar’a detaylıya gitmiştim Allah razı olsun 1.5 saat inceledi kalp dışında hiçbir sıkıntı olmadı ama kalpte net göremediği için Zeynep Kamil’den doçent Oya Hanım’a yönlendirdi.Bugün gittim 3 doktor beraber baktılar fallot tetralojisi dedilen halk arasında mor bebek hastalığı olan tanı koyuldu 🥺 Kalbin damarları temiz ve pis kanı ayrıştırırken kaçak varmış birbirine karışıyormuş, delik varmış ve akciğere giden damar gelişmemiş o yüzden tıkalıymış bu üçünün birleşimi fallot tetralojisi dediler 🥺 Yaşayan var mı? Doktor aldırmanı teklif edebilirler doğunca ciddi solunum çekip hayatını kaybedebilir dedi ☹️ Yarın karnımdan sıvı alıp teste gönderecekler, onun sonucu temiz çıkarsa çocuk kalp doktoru tekrar inceleyecek ama doğsa bile ağlarken emerken ıkınırken dudakları tırnakları morarıyormuş 🥺🥺🥺🥺 doğduktan sonraki duruma göre solunum cihazına bağlanabilir acil ameliyat olabilir 6 ay idare etse bile durumuna göre 6 ay 1 yaş arasında mutlaka ameliyat geçirmesi gerekir dediler 😞😞😞 Çok üzgünüm çok yaşayan oldu mu süreci nasıl geçirdi paylaşabilir misiniz?