miniko_2308 kıyamam çok geçmiş olsun 🌸 meleğiniz var Allah şimdi ki bebeğinize uzun sağlıklı ömür versin ❤️ benimde ilk gebeliğim kromozom bozukluğundan kalbi durdu. Oğlumda da hamile kalmadan önce kör oldum. Ciddi tedavi sürecim oldu. Kortizon tedavisi sonra Mustafa hoca,Romatoloji doktorum ve göz doktorum hemen çocuk yapmamı istedi. Gebelik sürecim çok sancılıydı. Tekrar kör olma riskim vardı eğer kör olursam ya göz ya bebek seçeceği sunacaklardı.Bebeğin beyninde su toplaması, 2 böbrekte büyüme,bağırsakta parlama,bende çentik, kan pıhtılaşması vardı. Ben o kadar çok inandım ki oğluma sağlıkla kavuşacağıma tabi Mustafa hoca ve göz doktorum çok destek oldu. O yüzden ben doktorcu insanım. En iyisi olsun istiyorum. Şimdi ki gebeliğimi göz doktorum istemedi ama Mustafa hoca yapabiliriz dedi. Ben kardeşi olsun istiyordum. Herşey yolunda ve yolunda gidecek inşallah 🤗