miniko_2308 Zeytin20 merhaba, biz de mustafa hocaya gidiyoruz ancak henüz doğum ücreti konuşmadık, bu hastanelerin doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı acaba?
Zeytin20 Sebnem9 kesin kesin 2 hafta önce sordum daha 🤗 akademiyi hiç görmedim ama kızılayda annem ameliyat olmuştu yine Mustafa hocada. Akademiyi de doğuma yakın gider gezerim yeni doğan ünitesi falan da önemli. ☺️ Gerçi seneye devam eder mi bakalım anlaşması
Sebnem9 Zeytin20 akademi çok temiz ve güzel bir hastane. Yenidoğan yoğun bakımı da var :)) siz kaç haftalık hamilesiniz:)
Zeytin20 Sebnem9 yaaa bilmiyordum. Biz karamanda yaşıyoruz. İlk oğlumda Mustafa hocada doğurdum. Riskli gebeliğim var. Kızılay eski bi hastane. Odaları küçük. 10+3 teyim. Siz kaç haftalıksınız 🤗
Sebnem9 Zeytin20 yaa ben de aslen karamanlıyım. Aile büyüklerimiz orada. Ancak ben doğma büyüme buradayım :) benimde 23+1 hayırlısıyla🙏🏻☺️
Zeytin20 Sebnem9 yaaa maşallah biz iş nedeniyle burdayız. İnşallah sizde sağlıkla kucağınıza vaktinde alın 🤗 18 i kontrolüm var cinsiyet belli olacak çok heyecanlıyım 🙈 sizin cinsiyet nedir 🤗
Sebnem9 Zeytin20 evet en heyecanlı kısmı sanırım cinsiyet :)) benim kızım olacak inşallah ☺️ 13+6 da kesin olarak söylemişti Mustafa bey:)
Zeytin20 Sebnem9 ay ne güzel darısı başıma çok amin 🥰 32 aylık oğlum var benimde. 12 haftalıkken söylemişti. Buda 12+2 olacak geldiğinde taramayla ve cinsiyeti söylicem dedi 😍
Zeytin20 miniko_2308 merhaba sormadım erken diye sanırım aklıma gelmedi. 2018 de 3500 e olmuştum. Yine Mustafa hoca başkent hastanesinde. 5000 e yakındır bence şimdi
miniko_2308 Zeytin20 başkent hastanesiyle anlaşması 2018 yılında mı vardı yoksa şimdi mi var, ben sadece kızılay ve akademi diye biliyordum. Bir gittiğimizde sekreterleriyle görüşüp öğreneyim en iyisi, teşekkür ederim sağolun.
Zeytin20 miniko_2308 2018 de medicana ve başkent ile anlaşması vardı. Sonra oralarla anlaşmasını bitirip Kızılay ve akademi ile anlaştı. Genelde başkente yönlendiriyordu çocuk doktoru Zeynel beyden dolayı ama maalesef Zeynel bey gelmemişti bile oğlumu kontrole. Böbrek sorunu vardı rica minnet istedik saatlerce bekledik bir gün sonra çıkmamıza yakın yabancı bi doktor gelip bakıp gitti. Ne dediğinide anlamadık. Baya sorunlar yaşamışlar sanırım. Bende memnun kalmamıştım zaten