Liladrian 😑 yeni çıktım klinikten. Hala değişik duygular içindeyim. Bebiş ilk defa yüzünü göstermedi. Gel boş ver biz çatı muayenesi yapalım dedi. Çıktım çatala. İnan ki hiç acımadı giç bişey hissetmedimmm. Yani hiç bişey hissetmedim. Sinek ısırığı şu bu değil. 😬 hiç bişey . 😅🤣 afedersin normal ilişkiye girer gibi hiis vardı ağrı olmadı.. muayanenen iyi ama daha ortalıkta doğum yok dedi inmemiş aşağı ya