Emosss35 benim de sizinkiyle aynı durum 20 den beri magnezyum progestan kullaniyorum. Magnezyum hic fayda etmiyor. 2haftadir pruloton igne vurunuyorum 5güne bir sanırım o biraz rahatlatti. Günde 15 20kez olmustu bende uzanıyorum iş yapmıyorum rahim agzi uzunluğu 33mm de kaldı şükür şimdilik. 26+1 deyim