Emosss35 bende de aynısı 24. Haftada başladı. Benim rahim ağzı uzunluğunu düşürdü. Doktorum rahim ağzını ölçüyor sürekli. Bir de üç gün endol kullandırdı sonra nidicarta geçtik günde üç kere, magnezyum ve Progestan fitil kullanıyorum. Bol bol dinlen, ayakta çok kalma, bol su iç dedi doktorum. En azından kısalma ve açılma olmaması lazım. Düzelme oldu. 27. Hafta bitti. Sen de doktorunla görüş canım, Allah sağlık versin