Esmapnp poyrazege111 Oğlumun adı Muhammed Mirza 36 haftalik hanileyim yine oglum olcak ismini Hamza Yiğit koycaz insaAllah
Ebi 11+3deyim henüz ama eşim erkek olcağını düşünüyor ısrarla 😊 Yahya batur koyucaz inşallah ama kız olursa da hazır 😊 İkra nur olcak inşallah
Dilekerdmr Ebi isimler çok güzel fakat ikra kuran da oku olarak geçiyor çocuğa oku anlamı taşıyan isim konulması bana mantıklı gelmiyor benim fikrim bi arkadaşımda ravza ikra koydu ravza anlam olarak ta güzel ama ikra bilemiyorum sorun bi isterseniz 😌
poyrazege111 Alinmavi doruk uras bende begeniyorum poyraz da güzel yiğit kardeşimin oğlunun adı o olmz Alinmavi
Ruyaa poyrazege111 sagol canım hepımı sag saglım kavusalım inş 🙏🏻 İsim işi cok zor annenınde babanında benımsedıgı bir isim bulmAk gercekten zor kolay gelsın 🙌🏻😄
Minnosunannesi Deletedmom05 Elifveoglu Kayra ismini bende çok beğenmiştim ama anlamı pek güzel değilmiş put demek oluyomuş o yüzden vazgeçtim 😕
poyrazege111 Kızlar yorum yapan herkese çok teşekkür ederim bu isimleri not ettim bakalım eşim hangisini beğenecek hakkatten işimiz zor😊
NergizGuney Bende 23 haftalık gebeyim eğer erkek olsatdı Atlas düşünmüştük eşimle,dünyayı sırtında taşıyan tanrı anlamına geliyor. Ama kızımız olcak😍 bakalım birgün oğlumuzda olursa ismi hazır🤗
poyrazege111 NergizGuney atlas da güzel cnm allah gönlüne göre versin bigun oda olur hayırlısıyla inşallah 😊😊