Nejlavrl Merveysel15 sezeryan sonrasi yürüyüş yapmak gerekiyor yoksa gercekten isiniz cok zor yürümek cok zor ama yürümeden toparlanabilmek imkansız yatarsaniz ağrılarınız gecmiyor o gaz sancısı mahvediyor insani