2 sezeyan dogum yapmis biri olarak soyleyeyim hatta 3 ay 10 gün sonra 3.sezeryanimi olucam🤭 öncesinde yapabileceğin pek bisey yoksa yapabilirsen kendini cesaretlendir😇 dogum sonrasinda ise bol bol yürüyüş yapman lazim yürüdükçe açılırsın hem kolay gaz cikarmana da yarar komposto ve su tüketeilirsin. Sezeryan sonrasi ilk ayağa kalkis biraz zorlayacak ama sonrasinda surekli kalkip yürümek gerekiyor acısada çünkü yattikca daha zorlasiyor kalkman. Her firsatta yürü bir hafta 10 güne toparlarsin Allahin izniyle. Hayirsiyla kucağına alırsin bebişini inşallah