Aysecan123 ikisi de çok tatlı insanlar. Biz ilk randevumuzu aldığımız da Çiğdem hoca doğuma girdiği için Aşkın hocayla görüşmüştük inanılmaz neşeli ve komik birisi. Sonrasında başından beri Çiğdem hocaya devam etmek istediğim için diğer randevumuzu ondan aldık. Çiğdem hoca da çok neşeli, ne sorarsanız sabırla cevaplıyor, güldürüyor, gayette pozitif enerjili. Zaten Aşkın hoca ilk gittiğimizde sizin 2 doktorunuz var bunu unutmayın demişti. O güveni de size veriyorlar yani hangisini seçerseniz seçin, ikisi de doktorunuz oluyor, ikisininde telefonları sizde oluyor. Klinikte de herkes güler yüzlü. 😊 Eğer gidecekseniz içinizden hangisi geçiyorsa ona gidin derim ben 😊