Aysecan123 yazmayım demiştim ama bende onlara gittim çok iyi filan diye herkes iyi şeyler söylüyordu. Kliniğe gidiyorsun evet örneğin 10 da randevun var yarım saat bekliyorsun. Onu da geçtim kan pıhtılaşmam olduğunu en başta söylememe rağmen ve defalarca bana ilaç başlatmak istemedi. Sonuç olrak bebeği kaybettik. Kaybettikten sonra genetik test vs yaptırdığım doktor en baştan kullanman gerekirmiş dedi. Tabi ki takdir allahın ama önlem alınabilirdi. Yine bi diğer doğum yapan arkadaşım doğum sırasında sıkıntı yaşamış. Ebeler filan çok ilgiliymiş son ana kadar normal doğum demişler. Normal doğum olcak derken bebeğin pozisyonunda sıkıntı varmış sezeryan olması gerekmiş ama bunu öyle bi söylemiş ki böyle olmazsa yok çocuğun ölür , yok çocuğun sakat kalır. Evet çok enerjikler ıraya gidince 2 doktorun olmuş oluyor ama hizmet kalitesi de bir o kadwr önemli diye düşünüyorum. Memnun olan kdar olmayan da var.