Truman elifnurrrr nişan gelmesi filan oldu mu ya sizlerde nişan gelmeden de doğum oluyor mu acaba geldi gelecek diye bekliyorum yok
Eylulunannesi-2 elifnurrrr bende aynıyım bugun kontrole girdm bebegn bası hiç inmemiş catın cok basık dedi doktor. Cuma sezryan olacak nasipse 🙄 hiç gelmeye nyeti yoktu zaten.
elifnurrrr Gizemgullu benim ilk oğlum 38+6 da doğdu bu ikinci gebeliğim doktor erken doğum demişti 38+5 oldu tık yok 😃
elifnurrrr Truman bnm ilk gebeliğim dede gelmedi nişan 38+6 da doğum yaptım şimdi 38+6 olduk hala gelmedi nişan