elifnurrrr Kızlar 38+5 haftalık olduk 15 gün önce 3 cm açılmam olduğu söylendi sancılarım var ama düzensiz çok halsizim artık kendimi taşıyamıyorum ayaklarım sızlıyor yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum ama tık yok ne zman gelicek bu bebişler
Rumeysa_54 elifnurrrr aynıyız seninle canım senin yine açıklığın var benim o da yok yumuşama yok bebek yukarda bekliyorum
Gizemgullu elifnurrrr ayni bende 38+5 beni hic alttan muayene aetmedi kendimi tasiyamiorm cokta korkuirm erkek cocugu götürur derler belki ondandir erkekmi
Gokalptugcee elifnurrrr şimdi şöyle bir şey war açıklık warya bi fitil yada suniyle haftanz dolunca ilerletrler ama bnm olmadğı için ne suni ne başka bir şeyle başlatmazlar ya zorunlu sezaryan yada denerler suni olmayınca mecburen sezaryan
Beyzan elifnurrrr Masallah sizde açılma varmış benim 38+6 açılma filan yok.ve artık ciddi ciddi zorlanıyorum. Keşke planlı sezaryen isteseydim dedim dün
elifnurrrr Beyzan bende artık sezeryan mı istesem diyorum ya oturup ağlayasım geliyor ayaklarımın ağrısından artık
elifnurrrr Gokalptugcee ben ilk oğlumda suni sancı ile doğum yaptım çok zor oluyor o yüzden kendi sancım gelsin istiyorum ama hiç belirti yok
Beyzan Umuhn Allah nasip ederse Normal bekliyorum ama haftaya 40 hafta oluyor doktor alacak sezaryenle o zamana kadar gelmezse