Misskokuluminikk minicikanne 41 + 1 yapmadığım sey kalmadı doğmuyor ümidimi kaybettim tamamen sezeryanı düsünüyürum üzgünüm
GulendamEsra 39+5 duzensiz sancılar, aşırı vajinal baskı ve akıntı. Tum bunlarin ustune covid pozitif karantina 11. Gun 🤦♀️ sabırla beklemedeyim
csmgh GulendamEsra Allah yardımcın olsun canım inşallah tez zamanda negatife dönüp miniğini kucağına alırsın. 🙏🏻🤗
GulendamEsra csmgh allah razi olsun, covidle ilgili bi sıkıntı kalmadı cok şükür sadece karantinanin bitmesini bekliyorum. Ama bebiş cok zorluyo artik
minicikanne Merveclkbs 39+1 canım bende sancı açılma yokmuş. Rahimde ve makatta sızı şeklinde oluyor onlarda yalancı sancı sanırım.
Misskokuluminikk minicikanne evet kanalda ama ssvd oldugu için suni veremiyorlar doğum kendiliğinden başlamıyorsa direk sezeryan
merviskoooo 40+4 yok gelmiyor ne sancı ne açılma yarın yatış verdi doktor bakalım son umut suni sancı 🤷🏻♀️
Rabia_4242 minicikanne nişan ve su gelmedi. Ağrım da çok çok az. Artık yarın çatı muayenesinde de açıklık var mi belli olacak😄
csmgh minicikanne Kafa aşağıda,kanal başında ama asla kanalda değil. 😬😂 Geçtiğimiz cuma kontrole gittiğimde hala kanal boş demişti doktorum. ☹️ Sizinki indi mi peki?🤗