Sevda58 Aylinveali Merhaba hastanenin verdiği kağıt ve doğum yaptıktan sonra hastaneden kağıt alıyosun doğum yaptığına dair dimi bende 32..haftamda ayrıldım doğumu bekliyorum bu evraklarla nereye başvurup parayı alıyoruz peki bilginiz var mı
Aylinveali Sevda58 ben hastanedeyken eşim ilgilenmişti sosyal yardımlaşmaya SGK ya falan gittim diyor süt parasıda yatırıyorlar çünkü . Ama gitmeden de olur heralde isterseniz SGK’yı arayıp öğrenin
Kumrukus13_ kubra454 benimde hamilelik sürecinde 6 aylık sigortam var. Bazi sebeplerden dolayi bırakmak zorunda kaldım. Faydalanma şansım var mı acaba bende bekleyeyim burda
Elfilayda Kumrukus13_ bildiğim kadarıyla 32. Haftada izne ayrılmanız gerekiyor bunun içinde aktif sigorta gerekiyor yani alamazsınız
MelisParlak Merhabalar bende bağkurluyum iş verenim doğum parasından yararlanabiliyor muyum bilgisi olan var mı
FBO Benim baştan beri sorunlu olduğu için kendimi biraz iyi hissedince halletim .iyikide yapmışım çünkü artık sürekli yatmam gerekiyor" genelde 6. Ayda başlanıyor ama