Yeni doğum yapmış ve dogumdan once calisan anneler dogum parasi ne kadar aldiniz acaba ben 32.Haftada dogum iznine ayrilmayi dusunuyorum bebegimin esyalari icin kullanmayi düşünüyorum bu parayı sizce çok mu geç kalmış olurum şimdiden yorumlar için teşekkürler :) 😊