Cigdm Haftada bebegim 2120 Gr di bu hafta 2200 olmuş hiç kilo almamış dedi doktor karın çevresi gelişmemiş dedi bende bu hafta 2300 olur diyordum en az çok üzüldüm sizin nasıl kizlar nasıl düzelir bu durum
Mammyy Cigdm neden kilo almıyorlar acaba benimde yarın kontrolüm var biraz korkuyorum açıkçası son zamanlarda çok okuyorum karın çevresi geriliğini 🤦🏻♀️
Zhra_cil Cigdm bende suan 33.haftadayım 2200 gram doktorum cok iyi dedi üzülme düzelir inşallah 🥰 yogurt ye bol bol
buiyimi Cigdm tam 34 haftalıkken 2460 gr cıktı. Doktor son haftalara doğru kilo alımı yavaşlayacak diyor.
Cigdm Zhra_cil anlamadım bende geçen hafata benim de iyidi bu hafta almamış dedi nstye bakalım konuşuruz dedi
gmzns Bazı haftalar boya bazı haftalar kiloya gidermiş üzülme benimde doktorum 8-9 gün geri karın çevresi diyor kilosu 33+6 da 2300 gramdı halbuki çokta dikkat ediyorum yemeye içmeye doğana kadar 3 kiloyu geçerler merak etme doğduktan sonra çabuk kilo alıyorlar sağlıklı olsunlarda
Asyaayaz1 Bu bebekler bize dokuz doğurtuyor 32 de normaldi benimde 34+5 im 4 gün önce ağrılarım için gittim sorunum dışında 8 9 gün önde fazla nesguik tükettim şimdi yine dikkat etme moduna geçtik ne yapacağımızı şaşırdık artık🤷♀️
Cigdm Nehirimmm06 34 . Haftada kaç kiloydu kaç kilo doğdu acaba ,benimde geçen hafta iyidi ama 1 haftada sadece 80 Gr almış dedi doktor iyi değil dedi
uraluygar Cigdm bazen yavasliyor kilo alimlari uzulme. Ben 37 de gittim 3400dü sonra 38de gittim 3470 olmustu sasirmistim hic almamis diye dun gittim tam 39da 4110 gram olmus yarin dogumum var :)
Cigdm uraluygar maşallah canım peki neler yedin o hafta neler yaptın tam olarak , ben biraz istahsizimda bu hafta
Genes uraluygar Rabbim sağlıkla kucağını almayi nasip etsin gülüm. Sagsalim kurtarsın rabbim ikinizide
Nehirimmm06 Cigdm 34 de gitmedim canım ama 34+5 de gittim dün yani 2560 dedi normal dedi haftasına göre benim 32. Haftada 1550 gramdı 3 haftada bir kilo aldı canım bebekler bazen bi anda alıyor bende çok korkmuştum
Cigdm Nehirimmm06 yememe icmene dikkat ettinmi peki ben kilo almayayım diye ekmek falan yemedim ama muz süt yedim ona rağmen böyle olunca çok şaşırdım
Nehirimmm06 Cigdm çok dikkat ettim kaşar yedim hergün 3 bardak süt içtim bol bol su içtim tavuk çok yedim bide bebek bisküvisi ile sütü karıştırıp yedim oda çok iyi geldi canım dene istersen
eslemeslem Cigdm benim 34. Haftada 2050 gramdı 36 da 2300 olmuştu 37 de ise 2680 olmuştu 36 37 arası sürekli kaşar peyniri ve muz yedim
Linam2021 Cigdm benimde 36ya kadar kilosu 4-5 gün önde gidiyordu sonra kilo alımı yavaşladı haftada 100 gr falan alıyordu. Doktor suyun azalmaya başlamış ve plasentan yaşlanmaya başlamış dedi ben de endişe etmem gereken bisey var mı dedim nst sonucuna göre durumu değerlendirelim dedi nst sonucunda bebek hareketleri normal çıktı. Doktorum bana her bebek 4 kilo doğacak diye bisey yok bizim bebeğimiz de 3 kilo civarı doğmak istiyor demek ki falan dedi bir de sen kaç kilo doğmuşsun genetik yatkınlık da olabilir dedi canım şu an 39+4um her hafta gittiğimizde dikkat etmeme rağmen 100 gr 80 gr falan alıyor sağlıklı olsunlar da kiloyu doğunca da alırlar inşallah ❣️ sikmamaya çalış canını
Cigdm Linam2021 haklısın ama benim erken doğum tehlikem var , bu yüzden korkum var 35 e kadar 2800 falan olsaydı bende rahatlardim da daha mümkün değil anlaşılan ,benim genetige bakarsa hiç bebek bana çekmemiş ben 5 kilo doğmuşum 😊😊