Aybam hayir degil ben 10.haftada basladim.tam tutunma evresinde bebek.gelisimin basladigi donemde kullanilmaya baslanmasi lazim.bebek kilo aliyor saglikli buyuyor en azindan.suanda 13.haftamdayim ve gercekten faydasini goruyorum.istah aciyor bu iyi birsey ama tabi dikkatli beslenmek sart.kapsul biraz buyuk oldugu icin ve hafif kokulu bir yapisi oldugu icin ilk yutmaya calistiginda kusacakmis gibi bir his veriyor ama 2 dk sonra geciyor.doktorum bitene kadar devam etmemi soyledi.bence sende baslamalisin.doktorunla konus mutlaka.