Nugget evde 2 kedimiz var. Hamileliği onlar farketti. İlk günden beri göbeğimin yanında uyumaya başladılar, kardeşleriyle konuşuyorlar,bizden daha samimiler 😄 annem ve teyzemle doktora gittiğimizde direkt bu konuyu açtılar. Doktorum şu şahane cümleleri söyledi "siz hiç kediden köpekten ölen bebek duydunuz mu? İnsandan ölür ama. Uçuktan ölen bebek var. Kızım sana şimdi kedi köpek lafı yapanlar bebeğin doğunca öpmek isteyecek. Sen bebeğini insanlardan koru." şimdi 28 haftalık oldu bebeğim. Toksoplazma testim de negatif çıktı üstelik. Doktor dışarıdaki kedi köpekten uzak dur, evdeki kendide Toksoplazma olmaz çiğ et yemediği için zaten dedi. Kedilerle çok güzel bi ilişkisi var şimdiden. İçinizi ferah tutun. Evde kedininiz olmasa başka bişeye takılacaktı insanlar. Çünkü konuşmayı ve karışmayı seviyoruz başka bir şey değil.