polyanne inşAllah geçmiştir bende 2 aylık falan dı kanamam oldu çok şiddetli parca düşürdüm hemen gittik hastaneye kese etrafnda kanama alanı oluşmuş bebek de hiçbir şey yoktu halâ progestron kullanıyorum 3 aylık oldugumda geçmiş mi die gittim dr bir sıkıntı kalmadıgını ama progrstrona bir ay daha devam etmemi söylemişti. 4 aylık olucaz bakalm neler olucak 😂 daha devam edicek miyim 😂 bir de sabah akşam alttan kullanıyorum artık çok canım yanıyo 😪