Biz de 15. Haftamızdayız 13 aylık bir kızım var ve sanırım bu da kız. 12 haftamızda bir doktor beyefendi olacak gibi inşallah demişti 14+5te başka bir doktora gittik ondan kağıda yazıp vermesini istemiştik kız bebek yazmış. Emin olmasa yazmazdı sanırım.