HalilHavva Leylakkk hm anladım benm cıkmadı ya herkes çıkar dedi çocuk emince çıkar diyorlar uc yok ki olmayınca nasıl emimp cıkacak anlamadım
Leylakkk HalilHavva ben anneme de sordum bebek ememezse diye annem benimde hiç yoktu gayet güzel emdi emdikçe çıkıyor zaten korkma demişti bana
Ayseee38 HalilHavva ilk çocuğum da benim de yoktu tutamıyordu göğüs ucu silikonu aldm onla da emmem dedi sonra sonra alıştırdım 2 3 ay onla emzirdim sonra tuttu kendiliğinden bu nasil olacak bakal inşallah tutar😂
Elifim17 HalilHavva meme uc6nuz içe dönük mü yoksa dümdüz mü. Dümdüzse bişey yapmanıza gerek yok benim öyleydi sütyen giymesem belli olmazdı bile. Bebegim emerken kendi cıkardı. Yeni doğan bebekler bıraksanız düz duvarı emer endişeniz olmasın 😊
HalilHavva Elifim17 dümdüz bazen duşta yada üşüdügüm zaman cıkıyor az birsey yoksa yok yani inşallah benm bebeğim de emer de çıkar 😁
Birpapatya4 Purpura26 pompa ile 2 ayda anca çıkıyor maalesef ben 2 ay emziremedim sağarak besledim sonra pompa sayesinde emzirmeye başladım çok zorlu bi süreçti
Zemheriiiiiiii HalilHavva şırınganın ucunu kesip göğsünüze yerleştiriceksiniz ve arkadan çekiceksiniz
Elifim17 HalilHavva benimde öyleydi hiçbirşey yapmadım bebek ucunu emmiyor ki zaten siyah bölgeyi emiyor. İlk zamanlar emzirmeden önce ucunu elimde tutup cekiyordum hafif cıkarıp veriyordum baktım bıraksam düz duvarı emecek yapmayı bıraktım ve bu konudan dolayı hiç sorun yaşamadım. Bebeğinize ve kendinize güvenin🥰
AAtlass HalilHavva siringayi denemedim ama o lansinoh un cikaricisiyla aynı mantık sonuçta ise yarar diye düşünüyorum. Ben aldım ama çok fazla kullanmadım cocuk emdikce çıktı zaten kendi. Dümdüz du aynen benimde ama emdikce baya baya uç oldu hiç düşünmüyordum çıkacağını
Gonul_enes HalilHavva ilk etapta bebeniz rahat emsin diye, siringayi kesiyolar ucunu cektiriyolar ki bende oyle yaptim hastanede, hemsire yapmisti ucum ciksin diye sonra eme eme cikiyor ama yinede cikil ucum uol benim