HalilHavva benimde hiç yoktu ucu oğlumda cenesi kuvvetsizdi ilk bir kaç gün ememedi. Lansinoh çıkarıcı aldım deneyebilirsin çok pahalı değil sonuçta ama çok çok lazımda degil açıkçası. Sagarak verdim ememediginden ilk 3 4 gün sagdikca ucu çıktı. Ama sonradan anladım hiç ucuna gerek yok cunku koyu enk halkayı komple ağzına alması gerekiyor bebeğin o kendi hallediyor yani ve o emdikce uç kalıcı olarak çıktı.