Aycha Detaylı için kendisinin bakmadığını söyledi ve yönlendirme yaptı Detaylıya bakmaması benim için sorun değildi benim o kadar ağrıyla gidip geri dönmem sorundu Bir şey söylememe sebep vermeden asistanı zaten ben size yardımcı olucam deyip çıkarttı Bende şaşırdım ki çıkarken muayene ücretimi geri istedim haklı olarak Ki dediğiniz gibi maddiyat da her zaman olmuyor benim muayene ertelememde ki sebep içinde o da vardı ve ben SGK lı değilim zaten ekstra sorun Benim düşüncemle yanlıstı o yüzden devam etmeyi düşünmüyorum