MiniMiniKus Çok geçmiş olsun, bebeğinizi miadında, sağlıkla kucağınıza alın, güle güle büyütün inşallah.
Karşılaştığınız duruma çok şaşırdım, doğrusu. Randevu alıyorsunuz, muayene ücretinizi ödüyorsunuz, şikayetlerinizi söylüyorsunuz ve muayene etmiyor, pes doğrusu.
Hiç ısrar etmediniz mi, yine de muayene etmesi için? Herkesin özelde ayrıntılı ultrason için durumu olmayabilir, devlette hemen randevu bulamayabilir, her ne olursa olsun muayeneye gidiyorsunuz ve iki aydır muayene etmediği hastaya, tavsiyede bulunuyor sadece, ne diyeceğimi şaşırdım.