Meliiil23 Ben bu yüzden üç gün önce acile gittim gecenin 3 ünde. Uyurken kumdan uyandım biri ayaklarımı sıkıyormuş kangren olmuşum gibi bi hisle. Baktım ayaklarımı arılar sokmuş gibi şip şiş. Normalde de 30 haftalıktan beri ödemim var ama 33. haftamda ilk defa o kadar olmuştu o gece. Gebelik zehirlenmesinden korktum acile gittik tansiyonuma kanıma idrarıma baktılar normal çıktı. Sadece proteinim ve albüminim düşük çıktı. O da hamilelikte normalmiş. Ödemime de normal dediler yapacak bi şey yok dediler. Her bünyede farklılık gösteriyormuş bi de sıcak aylarda hamilelik olursa ödem fazla olabilirmiş. Neyse dün de hemşire akrabamız gelmişti misafirliğe. Kadın 45 yaşlarında bayağı tecrübeli bi hemşire dedi ki suyu çok içiyor olmayasın o da ödem yapar dedi. İdrarla atamadığın su, vücutta birikir dedi. Bende bi deneme yaptım o gün suyu azalttım karpuz kavun salatalık falan gibi sulu şeyler yemedim ve ertesi gün ilk kez ödemsiz uyandım. Cidden su içmeyi abartıyormuşum. Hiç saymadım kaç bardak içtiğimi ama tavsiyem siz de bi kendinizi deneyin bakın ondan olabilir.