Ben 27+1 im. Dün gittim doktora aynı şekilde ödem fazlalığından kaynaklı şişme el ve ayakta fazlasıyla var. Doktor karbonhidratsız bir beslenme ve full sebze dedi. Tuz yağ şeker hamur ekmek asla yeme dedi. Bakalım deniyorum belki şişlik az da olsa iner.