Eyloo11 onun bunun dedini boş verin anne baba geç konuştuysa cocuk ta geç konuşur diyor lar ama doktor öyle diyip geç kalmayın diyor benim oğlum 3 yaşında daha yeni yeni tek cümler konuşuyor ama doktor yetersiz buluyor 3 yaşına kadar 3 kelime konuşması gerek miş ben oğlum mu 4 aydır doktor kontrolerine götürüyorum bir pediatri bir de piskatriye götürüyorum göz teması kurmuyor du adını söyledin de dönüp bakmıyor du doktor otizm spektrum bozukluğu oldunu düşün dü ama geçen ay götür dümde öyle bir şey olmadını fark etti biraz 4 aydır telefon taplet televizyon kapalı doktor yasak verdi cocuk için şimdi düzelme var oğlum da kreşe yazdır dım geçen hafta doktor kreş önerdi konuşması için cocuk larla bir arada olsun hep dedi öyle canım bence bir doktora götür geç kalma