Eyloo11 Geride değil merak etme hem bsska çocuklarla kıyaslamayın her çocuk kendine özel eğer bsska cocuklsra bakarak buyuturseniz sizde oda mutsuz olursunuz 🙏 Dışarda bir çok kötü örnek çocukta var ama gidip onlarla kıyaslamiyoruz çünkü hep daha iyisini istiyoruz sukretmiyoruz 🙏Kızım 3 yaşında 3,4 aydır net konuşuyor oncrden asla anlamazdik ki 5 ay önce bana yeni anne dedi 1 yaşındayken nörolojiyr götürmüştüm Dr ozaman 1 yaşında 2 kelimesi olsa yeterli sayıyoruz 2 yaşında 2 kelimeyi birleştirmesi lazım baba gel anne gel gibi 3 yaşında artık 3,4 krlimryi birleştirmesi lazım diye bende kafama takardim ama inan birden baktım konuşmaya başladı bir gün aniden anne dedi şuan maşallah papağan gibi temuzda 3 girecek tuvalet eğitiminde auni şekilde 2 aydır yeni alıştı ama onun yasindakiler tek başına bahçeye iniyor oynuyor gerisini düşün ama.hic takilmadim üzülmedim çünkü benim kızım kendine özel özellikleri var 🙏sende üzülme srninfr bebeginin kendine ve diğer çocuklardan ayıran özellikleri var