Elisa23 kendi klinigi olan doktorlar iyi oluyor. Biraz pahali belki ama daha genis zaman ayiriyolar ve illa ki iletisime geciyosun. Asistani donuyor bi sekilde misal aradim acmadilar veya aradim mesgul caliyor, isleri bitince geri donuyor benim 2. Kez aramama bile gerek kalmiyor. 20 30 dakika icerde kalabiliyorum yeri geliyor sohbet muhabbet de donuyor gebelik disi.. ve hastane gibi kapisinda beklemiyosun genelde dedigi saatte aliyolar. Acil bisey olsa hemen gel falan filan diyorlar illa ki randevu almayi beklemiyosun. Bi sekilde bakiyor. O yuzden en rahati klinik oluyor. Tek kotu yani tahliller icin baska hastaneye gitmek oluyor onlari da ayni yerde yapsa muthis olur.