Elisa23 şahsi fikrim değiştirmelisiniz çünkü ulaşılabilir olması benim içinde çok önemliydi bu yüzden iki doktor değiştirdim şimdikinden çok şükür çok memnunum. Bende yazıyordum asla cevap alamıyordum ya da arıyordum meşgule atıyorlardı acil bir durumda doktora ulaşmamız gerektiğini düşünüyorum ben. Çok şükür şimdi yazıyorum erken ya da geç mutlaka cevap verir, çok acil bir şey olsa da ısrarla ararsam mutlaka bakacağını söylemişti.