minikoglumm valla öyle şeyler duydum ki korkuyorum devlete gitmeye. Özel de doğum yapcam.Eşimin kuzeni doğum yaptı devlette cuma günü, illa normal doğsun diye zorlamktan bebek kanala sıkışmış kafası yamuk bebeğin, kalp atışı yavaşlayıp kan yutunca sezaryena almışlar. Birde utanmadan bi kaç güne düzelir diyorlarmış kafa şekli. Çocuk doğar doğmaz midesi yıkandı