Yaagmurr
Ya ben geçenlerde çok acil bir durum olmuştu devletin kadın doğum acile gittim normalde devlete gitmiyorum bu durumları bildiğim için , doktor bana ne dese beğenirsin neymiş kendi özeldeki doktoruma gidecekmişim devlete gelmeyecekmişim sanki babasının hastanesi. Bir daha gelirsem bakmazmış. Diyecek çok şey varda işte . İstersem günde bin kez gelirim devlet bana bu hakkı vermiş sende bakmak zorundasın demi ne saçmalık yani insanı rezil ediyorlar . Doktor dahi olsa verdim cevabını