cute_mom Sevim1609 inşallah ❤️ Sizin de bir an önce hiçbir şey kalmaz umarım, bu günleri gülerek hatırlarız 💕
Mmhtpmhmt04 cute_mom ben varım. 3 sefer kanamam oldu kese aşağıda ve kanama alanım vardı. Çalışıyordum rapor verdiler sürekli yattım. Raporum bitince işe gidiyordum yine kanama ile hastaneye geri yatıyordum. Kullandığım progestanin hattı hesabi yok. Benim için çok zor günlerdi. Hiçbir is yapmadım ne yemek ne temizlik. Kanama alanim geçince 32. Haftada erken doğum riskim başladı ozmanda sürekli yattım. 37+4 te yüksek tansiyon sebebiyle acil sezeryana alındım. Şuanda bebeğim 4 aylık Allah’a şükür. Umarım sizde biran önce atlatirsiniz. Bol bol dinlenin çok geçmiş olsun
cute_mom Mmhtpmhmt04 siz de çok zor günler geçirmişsiniz 😔 şükür sağ sağlim almışsınız yavrunuzu kucağınıza 🧿 inşallah ben de o günleri görürüm, çok teşekkür ederim desteğiniz için 🙏 benim için o kadar anlamlı ki her yazılan, anlatamam 😔
Mmhtpmhmt04 cute_mom şuan sizin yaşadığınız duyguları birebir yaşadım. Her gece yatağımdan uykumdan uyanip acaba kanamam olmuş mu diye tuvalete gidip bakardım. Psikolojim bozulmuştu. İçim içimi yiyordu. Ama çok şükür geçti gitti. Hiç stres yapmayın sizde bir bakmışsınız sağ salim bebeğiniz kucağınızda . Rabbim yardımcınız olsun
cute_mom Mmhtpmhmt04 Allah razı olsun, çok ama çok teşekkür ederim 🙏 inşallah size güzel haberler verebilirim ❤️