cute_mom ben varım, bende de kanama alanı vardı ve keseden bile büyüktü sizi çok iyi anlıyorum her acile gittiğimde bebeği kaybettim düşüncesiyle gidiyordum, fitil ve proluton depot iğne kullandım 8 haftalıktım kanamalar başladığında, 12xi haftaya gelene kadar ara ara devam da etti. Çok şükür üçüncü ayımıza girince kesildi. Şuanda da 17 haftalık olduk