Becausefirstmom tgba22 yok yok içini ferah tut benim en başta 8000 lerdeydi d dimerım ordayken bile doğum yapmadım ama kan sulandırıcı kullanmayı bırakmayın diyorlar genelde doktorlar
Cansuufyucee Becausefirstmom canım doğumdan sonra da kullanıyorlar iğneyi bana yapıyorlar 2 gündür hastanede
Becausefirstmom Cansuufyucee gözünüz aydın öncelikle canım benim çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için