Hilalece eğer herşey yolunda ise gitmeyin. Ama genelde son haftalar 1 haftaya düşüyor bilemedin 15 gün. Sezeryan ise belki sizi 38e girdiğinizde alıcak sırf kaçıncı haftada alacağını öğrenmek için yine gidilir bence. Çağırdığı gün gidin derim bende. Benim ki 1 haftaya düştü 2 seferdir öyle gidiyorum