Cmlylmzzz Allah izin verirse yarın kızıma kavusacagım herkesin sag salim bebeğine kavuşması dileğiyle
SerapTadelenTtnc Cmlylmzzz amin teşekkürler Canım sende sağ Salim kucağına alırsın inşallah girerkende bol bol dua et isteyen herkes yaşasın bu mutluluğu 🙏🏻❤️
Nermintk Size çok kolay sağlıklı mutlu huzurlu bi doğum dilerim.. sağlıcakla alın bebişinizi kucağınızaa
Oznuryunus Cmlylmzzz Kamilia 2 aynn bana bir hafta farklı bir hafta farklı diyordu 2 ay oldu doğum yapalı doğumdan saatler önce girdim bebeğin küçük 2900 dedi 3400 doğum yaptım arada 500 Gr fark var o yüzden sen takılma senle alakası yok canım
Acemianne2 Cmlylmzzz bende 38+2 aynıyız demekki bende yarın sezeryan olucam Rabbim hepimizi sağ salim bebeklerimize kavustursun inşallah
Hilalece Bende 36 haftayım suan dr sorduğumda bana daha cok var dıyor gün ıcın bende sabırsızlanıyorum sonuç olarak zaten olacak bır gün agrı sızı bebegımı cok merak ediyorum onu görünce gececektır mutlaka gerısı rabbım herkese hayırlı Doğum hayırlı evlat versın ınslalah bu Arada kaç gün önceden gum verdı doktorlarınız ?
Sedacengiz Sağ Salim kucağınıza alın inşallah 😍 Benimde son 1 hafta . Ama beni 39da alacak neye göre karar veriliyor acaba 38 yada 39 olması