Biraneee Selam anneler size bir sorum olacak evleriniz de tül perdeleriniz nasıl yıkıyorsunuz bugün salonumun tülünü yıkadım ama kırış kırış çıktı düşük devir de düşük ısıda yıkamama rağmen sizin kullandığınız bir taktik var mı ?Nasıl yıkanmalı bu tüller☺️
Gmsyusra Biraneee ben perdelerin üzerine bir kapak Arap sabunu koyuyorum bembeyaz çıkıyor. 40 derecede yıkıyorum 600 de de sıkma yapıyor
Burcu_NFUE Biraneee tersine çevirip güzelce katlıyorum makineye yerleştiriyorum normal detejan yumuşatıcı koyuyorum bide perdenin üstüne bi tane bulaşık makine tableti koyuyorum sabun rendeside koyabilirsiniz bembeyaz oluyor perde programında çalıştırıyorum . Perde programı yoksa sentetikte de yıkayabilirsiniz .
yetbet Biraneee sıkmayı düşük yapıyorsunuz değil mi? Ben 400de sıkıyorum ve ıslak asıyorum. Hiç kırışıklık olmuyor.
Biraneee Burcu_NFUE YouTube de görmüştüm bulaşık makinesi tableti koyuyorlardı ama cesaret edememiştim diğer odalarınkinde denerim🤗
Biraneee Milenka perdeci perde ayarında yıkama düşük devir de en düşük sıcaklıkta yıka yeterli demişti o yüzden kullanmadım perde ayarını
Milenka Biraneee 30 derecede yıkıyor perde ayari ben sıkma ayarında dokunmuyorum hatta dün cam sildim perdeleri yıkadım memnunum
Symazturk Biraneee 600 devirde 30 derecede yıkıyorum Ariel toz deterjan üstüne kosla beyaz ekliyorum ve bir de yumuşatıcı koyuyorum çok güzel oluyor kosla beyaz ile. Çıktığında hafif kırışık oluyor ama ıslakken asıyorum kuruyunca kırışıklık gidiyor
Sudeekalay Biraneee kornişten çıkartıp silkeleyip güzelce katlıyorum perde programında bir yemek kaşığı toz şeker karbonat ve toz deterjan ile yıkıyorum bembeyaz çıkıyor çok kırışık da çıkmıyor
Alse35 Sudeekalay tozşeker ilk defa duydum karbonat miktarı ne kadar olmalı ve hepsini deterjan gözüne mi koyuyorsunuz
pinartonguc Ben yikarken makinanin icine kabartma tozu koyuyorum bembeyaz oluyor perdelerim özledim perdelerimi yikamayi hanidir yikamiyorum. yikaninca evin havasi kokusu ayri degisiyor. Suan 4 aylikim halsizligim devam ediyor cok is yapamiyorum.
Biraneee pinartonguc bende halıları yıkamaya vermiştim gelince o hevesle perdeleri de yıkayayım dedim ama kötü oldu biraz bende de ilk başlarda çok halsizlik oluyordu ama şükür bu aralar hafifledim gibi☺️
Sudeekalay Alse35 evet hepsi ana yıkama deterjan gözüne konuyor karbonatta bir paket koyuyorum yetiyor
Babymee Bugün yıkadım. Hiç kirismadi. Direkt perde ayarında attım makineye. O da 30 derece 400 devirdi. Çıkarırken ıslaktı. Tam sıkılmamisti. Hemen astık zaten hiç kırışıklık olmadi. Ben de çok korktum kırışır diye ama çok şükür bişey olmadı
Kayraninannnesi Biraneee perdenin kumaşı ile de alakalı olabilir canım benim bütün evimin tülleri dümdüz çıkıyor yatak odasınınki kırpış kırış oluyor sırf bu yüzden perdeyi değiştirdim