Minignannesi rojda2121 bende öyleyim ya zaten bide kuruntulu biriyim belirtim de kalmadı hiç korku giriyor içime
Minignannesi Aysenurctn32 benim ki kesin öyle ultrasonda hep yatıyor bir iki kere hareket ettiğini gördüm sanırım ben baya geç hissedicem 😅
Biranneadayiiii Liyaa ben çoğu doktordan öyle dinledim kendi doktorum dahil bilemiyorum artık size de farklı söylenmiş herhalde
Kbrfrk Bende 16. Hftadayim. 10 gündür tatlı yada meyve yediğim zaman 15 20 dk sonra sol tarafimda segirme gibi hissediyorum çok erken gibi ilk hamileliğim ama bı kaç kere denedim yine oldu cinsiyeti de kız☺️
Zeynepssss Biranneadayiiii kilolu olmakla alakası yok benik baya göbeğim varken maalesef hamile kaldım 19da hissettim başka bir şeyle alakalı bence ama 24e kadar aynen normal
Biranneadayiiii Zeynepssss benimde görümcem baya kilolu hamile.kalmisti oda 24te hissetti mesela . Kişiden kişiye değişiyor olabilir ben kesin bu yüzdendir demiyorum zaten 🙂
Syngamze Minignannesi hi Minignannesi hiç sorun yapma bence canım ben de çok panikliyordum senin gibi 20.haftada hissettm. Şuan 39.haftadayım şükür herşey yolunda içini ferak tut🙏
Minignannesi Syngamze inşallah bende hissederim ya zaten normalde korkuyorum hissetmiyorum diye korkularım artıyor Allahım korusun inşallah 🙏