24 haftaya kadar hissetmemek normal diyorlar doktorlarda. Bu sizin yapınızla da alakalı olabilir kilolu hamile kalmış yada göbek bölgenizde yağ fazla olduğundan da hissetmek daha zor olabilir bu haftalarda. Hatta ve hatta bı postta bir bayanın 30.cu haftasında plasentası önde olduğundan hala çok hissedemedigini ve normal olduğunu okumuştum. Kendinizi korkutmayin Allah’ın izniyle insAllah bişey yoktur içiniz ferah olsun 🤗